Deivės Reginos filosofija
komentarai 2

Savipagalbos gidas – dovana Tau

Kaip tu dabar jautiesi? Taip, gali skirti akimirką pasitikrinti, aš palauksiu… Galbūt gali akimirkai atnešti savo dėmesį į savo kūną. Be teisimo, be jausmo pakeisti, tiesiog pastebėk, kas vyksta dabar ir čia. Pastebėk savo kvėpavimą. Kaip tavo kvėpavimas gali sukurti daugiau erdvės tavo viduje?

Kūnas yra ypač jautrus ir protingas instrumentas, nuolat priimantis ir atsiliepiantis į informacijos srautus, vidinius ir išorinius balsus. Kūnas yra užprogramuotas klestėti. Kai aptinka problemą, jis instinktyviai pajungia vidines pajėgas, kad surastų sprendimą. Išleidžia streso hormonus, kas mus įgalina susitelkti į pavojų, imtis veiksmo ir išspręsti problemą, o tuomet susireguliuoja atgal į sveiką, atsipalaidavusią būseną. Taip kūnas nori funkcionuoti. Tačiau šiandien, kai akis į akį susiduriame su mūsų vartotojiškų įpročių pasekmėmis, stebime mūsų žalą Motinai Žemei ir mūsų pačių Kūnui.

Yra sąrašas moksliškai nustatytų fizinių ir nefizinių ženklų, kuriuos mes galime stebėti, kurie rodo apie savipriežiūros būtinybę. Mes turime būti pakankamai sąmoningi, kad užtikrintai tai darytume, kad gerai jaustumėmės. Pavyzdžiui, vienas iš ženklų yra jaudinimasis, nežinojimas ko griebtis, šokinėjimas nuo vieno prie kito. Tai yra signalas mums suprasti, kad mes turime nuraminti savo protą, kad jis būtų efektyvus nuspręsti, kas dabar yra svarbiausia, tam, kad mes galėtume ramiai užbaigti vieną darbą bei pajudėti prie kito. Kiti ženklai yra: nuovargis, galvos ir raumenų skausmas, miego problemos, apetito pokyčiai, motyvacijos nebuvimas, intymių santykių poreikio sumažėjimas, padažnėjęs peršalimas, kaltės ar buvimo nelaimingu pojūčiai, negatyvus galvojimą apie kažką, negalėjimas apsispręsti, pasitikėjimo praradimas, irzlumas ir kt. Kai kuriais atvejais šie simptomai gali privesti prie rimtesnių sveikatos problemų.

Nors niekas nemėgsta būti aukščiau išvardintose situacijose, dauguma žmonių kovoja su savipriežiūros apkabinimu. Jei pasibaigė jūsų automobilio degalai, kiek ilgai delsite? Mūsų degalai – tai savipriežiūra. Kada paskutinį kartą pasakei ,,ne”? Darbas, kiti žmonės visada reikalaus tavo laiko. Ar tavo dienotvarkėje ir/ar kalendoriuje yra užbrauktas laikas savipriežiūrai? Ar stebi, kaip tu leidi savo laiką ir kur išeina tavo laikas? Vienas iš būdų, kaip tai užtikrinti, yra surasti malonumą susikurti savipriežiūros sąrašą, įtraukiant nemokamus dalykus, kurie tave daro laimingą ir leidžia tau gerai jaustis. Kas idealu ir tinkama tau būtų tavo sąraše? Prisimink, kada paskutinį kartą gerai jauteisi ir kokie tuo metu tai buvo užsiėmimai, aplinka, žmonės. Pradėk eksperimentuoti ir išbandyk naujus užsiėmimus, dalykus. Suteik sau galimybę pabendraut su naujais žmonėmis. Visa tai padės suprasti, kas buvo ne taip, ir tu galėsi susikurti naują subalansuoto gyvenimo receptą. Jei reikia įkvėpimo, kviečiame pasisemti, patyrinėti ir galbūt atrasti kažką naujo iš mūsų sąrašo apačioje.

Kaip mes galime likti įsitvirtinę savo stiprybėje ir aiškume šiandien, keletą ateinančių metų ir dešimtmečių? Kaip surandame ryšį ir priklausymą, kai baimė ir atskirtis dominuoja mūsų kolektyvinėje istorijoje? Kaip išliekame įsišakniję savo pačių integralume ir meilėje Motinai Gajai? Nėra kito būdo, turime kiekvienas iš mūsų pasirūpinti savo nervų sistemomis, kūnais ir dvasinėmis šaknimis. Jau peržengėme tašką „jei turėsiu laiko“ mūsų evoliucijoje. Dabar laikas daryti savipriežiūrą prioritetu. Įsivaizduok, jei kiekviena moteris (taip pat vyras ir vaikas) turėtų intymų santykį, kuris ją maitina; žinotų tiksliai, koks maistas leidžia jos kūnui klestėti; kaip tiesiogiai bendrauti su šaltiniu/ dievu/ deive; kas ją palaiko įsižeminusią; kokios praktikos nuramina nerimą; į ką kreiptis, kai jai reikia pasikalbėti. Ar jauti tai?

Gaja kviečia tave įsipareigoti rūpintis žeme, tavo kūnu; vardan tavo šeimos, bendruomenės, vardan visų mūsų. Mes palaikome pasaulio viziją, kur baziniai savipriežiūros įgūdžiai yra įrašyti į mūsų edukacijos sistemą kaip skaitymas ir rašymas. Su šia intencija gimė Savipriežiūros Gidas. Tai yra rinkinys būdų, įrankių ir patarimų iš mūsų bendruomenės, kaip klestėti, susibalansuoti ir išlikti ryšyje, įsicentrinusiai ir įsišaknijusiai šventume per visa tai.

Savipagalbos Gidą parsisiųsite žemiau paspaudę mygtuką PARSISIŲSTI.

Šyvos medis, Nilgiri kalnai, Indija

MEDŽIO MEDITACIJA

Viena gražiausių ir stipriausių meditacijų, kurią išmokė Indijos kalnuose gyvenantis jogis, buvo medžio meditacija.

Kaip ją daryti?

Jei yra galimybė, atsisėsti prie medžio, jei nėra – tiesiog jį įsivaizduoti. Leisti kūnui tapti energijos kanalu. Jausti, kaip iš viršaus, kosmoso šakomis nusileidžia balta šviesa. Tuo pačiu jausti šaknimis iš Žemės Gajos kylančią įžeminančią jėgą. Visas šis srautas teka kūnu, tarsi medžio šerdimi dvejomis kryptimis ir susijungia centre – širdyje. Šviesa ima pulsuoti žaliai ir sklisti į aplinką, apsupa visą kūną, liejasi į išorę, apima visą pasaulį. Vis tęsti buvimą šviesos kanalu tol, kol jaučiasi. Leisti tiek energijai nusileisti iš viršaus, tiek pakilti iš apačios, vis susitinkant širdyje į besiplečiantį, šviečiantį, šildantį srautą, sklindantį aplink.

Todėl šį sąrašą sudarėme medžio principu:

Šaknys yra mūsų įsižeminimas, susijungimas su centru, ryšys su Žeme.

Šakos siekia aukštesnius, kosminius, dieviškus lygmenis, skaidrias vibracijas.

Kamienas yra su plakančia širdimi/šerdimi, apjungiantis šiuos du pasaulius, apibrėžia mūsų esmę ir tai, ką manifestuojame į išorinį pasaulį.

2 Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *