Maistas su Meile
Leave a comment

Energetiniai rutuliukai iš datulių

Datulės – skaidulų, vitaminų, mineralų, druskų, ląstelienos šaltinis. Dėl savo maistingumo vadinamos „Dykumų duona´´arba „Dievų maistu´´.

Datulių nauda mūsų kūnui

Ląsteliena saugo nuo vidurių užkietėjimo, skatina reguliarų tuštinimąsi, suteikia sotumo, saugo nuo cukraus lygio svyravimų kraujyje, tad tai padeda norintiems sulieknėti.

Padeda įveikti stresą, depresiją. Datulėse yra vitamino B6, skatinančio organizmą gaminti serotoniną ir norepinefriną, kurie naudingi smegenims. Serotoninas atsakingas už nuotaiką, o norepinefrinas – už smegenų sveikatą. Beje, žemas B6 lygis siejamas su depresija. Kuo daugiau vitamino B6 gausime, tuo geriau jausimės ne tik fiziškai, bet ir psichiškai.

Jose yra 23 įvairios amino rūgštys, kurių nėra daugelyje kitų vaisių. Datulės ne tik suteikia energijos, bet ir padeda greitai atgauti jėgas pavargus. Gydo anemiją.

Saugo nuo širdies ligų. Datulėse esantis kalis mažina kraujospūdį, tuo pačių mažina ir insulto, širdies ligų riziką.

Datulėse gausu antioksidantų – antocianinų, fenolikų ir karotenoidų. Jie šalina iš organizmo toksinus, gerina virškinimą, spartina medžiagų apykaitą.

Datulės labai naudingos nėštukėms, nes jose yra medžiagų, stiprinančių gimdos raumenis paskutiniais nėštumo mėnesiais. Tai ne tik palengvina gimdymą, bet ir padeda greičiau atsigauti po jo. Datulės praturtina motinos pieną pačiais svarbiausiais vitaminais ir kitomis medžiagomis, padedančiomis visaverčiam kūdikio vystymuisi.

Datulių pagerbimas istorijoje


Senovės Egipte metai buvo žymimi datulių medžių paveiksliukais, kadangi datulių medžiai per metus užaugina dvylika lapų.

Senovės Mesapotamijoje datulės buvo naudojamos kaip afrodiziakas. Tai yra deivės Ishtar simbolis, Veneros ir Afroditės prototipas.

Tad tikrai verta išbandyti šiuos universalius vaisius, kadangi jų panaudojimo galimybių yra be galo daug. Taipogi tai yra puikus cukraus pakaitalas.

Energetiniai rutuliukai iš datulių

Jums reikės:

  • 2 stiklinės datulių (minkštų)
  • 0,5 stikinės avižinių dribsnių
  • 0,5 stiklinės saulėgrąžų (tinka visos jūsų mėgstamos sėklos ar riešutai)
  • 2 arb. š. kakavos
  • 1 v. š. kokosų aliejaus

Suberkite ingredientus  į elektrinį smulkintuvą ir smulkinkite tol, kol gausis vientisa pastos konsistencijos masė. Tada formuokite rutuliukus, apvoliokite kakavos milteliuose ar mėgstamose sėklose (pvz. Sezamo ar kokosų drožlėse).

Filed under: Maistas su Meile

by

Mano kelias buvo Jus sutikti. Mano kelias buvo su Jumis pasidalinti. Tai lieka susiliejime vardan geresnės, šviesios ateities.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *